Navštívila som kráľovnú slovenských televízií

Mnohé z nás túžia nahradiť Mariannu Ďurianovú, Eriku Judíniovú či Lenku Šoóšovú. Čo vy viete či práve váš spolužiak nezávidí Švajdovi, Zápalovi alebo obdivuje talent Michala Hečku. Študenti 4. ročníka žurnalistiky mali možnosť nazrieť do zákulisia a tajov slovenskej mediálnej kráľovnej – Markízy.

Po exkurzii najsledovanejšej televízii som mala zmiešané pocity. Nešlo mi do hlavy ako môže taký televízny gigant fungovať na princípe dvoch štúdií, dvoch spoločných kancelárií a niekoľkých malých kancelárií vedenia na druhom poschodí. Markíza vie dokonale využívať talent svojich moderátorov, vie sa predať a s najväčšou zručnosťou ovláda tajomstvá PR. Doteraz, keď sledujem túto televíziu, myslím na to, že na pár reláciách a pár ľuďoch založili skvelý biznis s nepriestrelným kabátom menom Markíza. A vďaka tejto jej jedinečnej taktike zostane na výslní ešte pekných pár rokov.

autorka článku a fotiek: Petra Hadžová

Zdieľajte článok

Komentáre:

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.