Podujatie KMK(oLo)R: Študenti aj odborníci ukážu marketing zábavne a prakticky

Spojiť učenie sa a zábavu nie je vždy jednoduché. Pokúsia sa o to študenti marketingu pomocou akcie KMK(oLo)R. Okrem nových poznatkov si každý účastník odnesie aj vlastnoručne vyrobené tričko.

„Akcia je určená v podstate pre kohokoľvek, kto sa chce dozvedieť niečo nové od skúsených ľudí z brandže či sa zabaviť, vyskúšať hranice vlastnej kreativity vo forme vytvorenia návrhu trička priamo na mieste,“ hovorí organizátorka Dominika Brathová. Pripomenula tiež, že vstup na podujatie je voľný.

Študenti katedry masmediálnej komunikácie a reklamy usporiadajú 30. apríla 2019 od 10. do 14. hodiny akciu s názvom KMK(oLo)R. Začína sa v budove pedagogickej fakulty na Drážovskej ulici a odtiaľ sa dianie presunie von.

KMK(oLo)R vytvorili organizátori v rámci jedného z vyučovacích predmetov. „Čo sa týka konkrétneho zadania predmetu, v rámci ktorého akciu organizujeme, úlohou bolo aj oslovenie stredoškolákov a propagovanie katedry. Čiže akcia je určená aj pre nich, no rovnako aj pre študentov našej školy,“ vysvetlila Dominika.

Prednášky aj zábava

Súčasťou programu bude tvorba vlastných tričiek pomocou rôznych umeleckých predmetov. Účastníci budú potom so svojimi výtvormi aj súťažiť. Organizátori by chceli, aby si každý zúčastnený odfotil vlastnoručne vyrobené tričko a označil hashtagom #kmkolor na sociálnej sieti.

„Samotný proces vyhodnocovania bude prebiehať počas posledných dvoch prednášok, ktoré budú prebiehať od 13-tej do 14-tej. Hodnotiť ich bude náš tím, predovšetkým na základe kreativity a originality jednotlivých diel,“ hovorí Dominika.

Súčasťou budú tiež prednášky od marketérov z praxe. Študentom prídu prezentovať odborníci Eva Styková Čechová či Norbert Lojko, ale aj ľudia zo známeho portálu Startitup. Nápadov bolo mnoho, či už hovoríme o rôznych modifikáciách tejto finálnej verzie alebo iných,“ vysvetlila organizátorka.

Išlo najmä o to, aby svet marketingu spojili s niečím interaktívnym. „Ako študenti sami vieme, že iba sedieť na prednáškach nie je to pravé orechové. Vedeli sme, že aj zúčastnených by to zrejme maximálne nudilo, tak sme pridali aj niečo ‚akčné‘, čo v sebe skrýva aj kúsok praxe z nášho odboru,“ povedala Dominika Brathová.

V začiatku išlo o zadanie predmetu v škole, vytvoriť však akciu takýchto rozmerov bolo skôr o dodatočnej snahe organizátorov. „Našou úlohou vlastne bolo zviditeľniť katedru masmediálnej komunikácie a reklamy, usporiadať podujatie so všetkým, čo sa ho týka. Ďalej sme mali zabezpečiť mediálnu odozvu, čiže aby o nás písali v médiách, aby vznikli reportáže a podobne,“ dodala na záver Dominika.

Všetky informácie k udalosti sa dozviete na Facebooku.

Zdieľajte článok

Komentáre: