
Naša univerzita dala 21.apríla svojim študentom možnosť predstaviť ich vlastné témy z odborov, ktoré študujú. Pre súťažiacich to bola dobrá skúsenosť, ktorú si väčšina z nich zopakuje aj budúci rok.
Švočka na katedre masmediálnej komunikácie a reklamy sa odohrávala v dvoch častiach: prvá bola masmediálna, v ktorej bolo odprezentovaných jedenásť tém, a druhá zas marketingová. Keďže predseda komisie profesor Štefan Gero sa nemohol tejto udalosti zúčastniť, vytvoril novú sústavu päťčlennej komisie. Po predstavení tém komisia vyjadrila svoje posudky, prípadne otázky alebo nejasnosti na danú tému. Všetci súťažiaci chceli mať od prezentovanie čím skôr za sebou, a preto sa nenechali zviesť trémou. Témy boli zaujímavé a účastníci netrpezlivo čakali na vyhodnotenie svojich prác. Komisia rozhodla: zvíťazila Petra Maliariková (mimochodom, grafička Občasu nečasu), druhú cenu obdržala Viktória Kopernická a na treťom mieste sa umiestnila Zuzana Marečková. Víťazom srdečne blahoželáme!
autorka článku a foto: Cristina Oczelak