Týždňová trojka #9

cispa_freedomAj napriek minulotýždňovej odmlke nekončíme s novinkami zo sveta hier a technológií – naopak, ospravedlňujeme sa, a jedným dychom prinášame to najzaujímavejšie, čo posledné dni priniesli.

USA on-line súkromiu nedá pokoj. Internetová verejnosť protestuje

Americký Kongres schválil návrh zákona, ktorý umožňuje sledovanie, cenzúru a prípadné prerušenie on-line komunikácie, ktorú považuje za škodlivú, či už voči vláde alebo súkromným subjektom. Hoci sa na internetové dorozumievanie vzťahujú ochranné prvky, vďaka novému zákonu bude možné ich obídenie. Nová hrozba z dielne USA má meno CISPA.

Tento vývoj nenechal skupinu Anonymous chladnou, avšak ostrú reakciu spôsobil najmä v obrovskej komunite webových stránok. Vyše 370 z nich fungovalo 22. apríla len s obmedzeniami, protestovali zväčša menšie weby. „Návrh zákona získal 288 hlasov pre a 127 hlasov proti. CISPA je však terčom kritiky kvôli značnému narušeniu súkromia,” píše portál itnews.sk. Ďalej informuje, že Biely dom v prípade tohto návrhu pohrozil vetom, avšak na to potrebuje dvojtretinovú podporu Senátu a Kongresu.

V Assassin´s Creed IV si zahráte za neskutočne inteligentného alkoholikaacIV

Podľa francúzskeho magazínu Jeuxvideo si v najnovšom prírastku do série AC zahráte za skutočne exotickú postavu. Edward Kenway je údajne sebecký alkoholik so sklonmi k narcizmu, ale taktiež veľmi inteligentný pirát s obdivuhodnou schopnosťou vyjsť z kritických situácií nezranený.

Okrem tradičnej námornej výbavy – pištolí a šablí – je Kenway vybavený skrytou čepeľou a fúkačkou, ktorou môže otráviť nepriateľov na väčšie vzdialenosti… alebo ich priamo zabiť. Taktiež disponuje lanom, ktorého koniec je vybavený ostrím, teda podobnou zbraňou, s akou sme sa stretli v AC III.

Zaujímavé je, že sa podľa informácií Jeuxvideo pozrieme aj do poverami ovenčeného Bermudského trojuholníka. Hra nebude obsahovať žiadne načítavacie sekvencie medzi morskými a suchozemskými pasážami, čo hre poskytne väčšiu dynamiku. Hráč bude môcť prepadávať cudzie lode preferovaným štýlom – boj loď proti lodi, boje na palube či tichá eliminácia nepriateľského kapitána.

therethereŠtúdio Bethesda ohlásilo nový projekt. Budeme sa báť

Upútavky, ktoré v posledných dňoch šírila Bethesda, si už dnes vieme priradiť ku konkrétnej hre. Má ňou byť The Evil Within, horor vytváraný štúdiom Tango Gameworks a Shinjim Mikamim, teda persónou, ktorej hráčska komunita vďačí za platformovú adaptáciu filmu Resident Evil.
O správe referuje portál Gamesite.sk. „Sme nesmierne hrdí, že môžeme oznámiť The Evil Within. Môj tím a ja sme odhodlaní vytvoriť novú sériu, ktorá ponúkne fanúšikom perfektnú kombináciu hororu a akcie,” opisuje Mikami svoje pocity a ambície. Predpokladaný príchod na trh je v tomto prípade stanovený na rok 2014, podporovanými platformami budú PC, Xbox 360, PS3 a next-gen konzoly.

Hlavná zápletka zahŕňa detektíva Sebastiána, ktorý po príchode na miesto masovej vraždy narazí na záhadnú a mocnú silu. Spolu s partnerom sa obaja stanú svedkami vraždenia vlastných kolegov – a rad príde napokon aj na samotného Sebastiána. Ten stráca vedomie a po prebudení zistí, že sa nachádza v zemi monštier, z ktorej jediná cesta vedie cez smrť a šialenstvo.

autor článku: Mário Lorenc

Zdieľajte článok

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.