Cirkulátor 2012

Cirkulátor je názov medzinárodnej súťaže v reklamnej tvorbe. Už ôsmy rok ju organizuje  Katedra Masmediálnej komunikácie a Reklamy Filozofickej fakulty UKF v Nitre a Európska Akadémia Manažmentu, Marketingu a Médií.

Študenti, ktorí sa venujú problematike médií, marketingovej komunikácie a reklamy si môžu svoje sily zmerať v niekoľkých kategóriách

o   Printová komerčná reklama.

o   Printová nekomerčná reklama

o   Audiovizuálna komerčná reklama

o   Audiovizuálna nekomerčná reklama

o   Zvuková reklama

o   Logo – značka

o   Reklamný text – slogan

o   Reklamná fotografia

o   Multimediálne formy reklamy (Cyber / Nové média)

o   Alternatívne / Nové formy reklamy (Guerilla, Ambient, Buzz…)

o   Skupinový projekt (pre všetky katedry a subjekty, realizovaný online)

o   PR kampaň

o   Marketingový projekt

o   Marketingový výskum

o   Špeciálna súťažná kategória pre 8. ročník Cirkulátor 2012
“Reklama bez hraníc” je názov tohtoročnej špeciálnej kategórie pod záštitou agentúry LOWE GGK.

o   Recyklácia starých reklám Zlatý Bažant – špeciálna kategória spoločnosti Zlatý Bažant

plagat

Jednotlivé práce hodnotí porota, ktorá je zložená z renomovaných odborníkov z praxe. Mená tých najlepších študentov sa verejnosť dozvie na slávnostnom galavečere, ktorý sa uskutoční 12.12 2012 v aule Magna, UKF v Nitre. Vyhodnotenie sa bude niesť v duchu recyklácie a tak sa návštevníci môžu tešiť na neopakovateľné zážitky, ktoré začnú netradičným „recyklovateľným” oblečením  moderátorov a budú pokračovať rôznymi prekvapeniami, v rámci ktorých budú návštevníci uvedení aj do tajov marketingu.

Večer bude pokračovať voľnou zábavou v Lenox bare, kde už od 21:00 bude prebiehať afterparty.

Viac informácií o súťaži a jej vyhodnotení sa dozviete aj na www. cirkulátor.eu a sociálnych sieťach: facebook a twitter.

TS

Zdieľajte článok

Komentáre:

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.